• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 28.04.16, 08:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook ületas ootusi

Facebooki esimese kvartali käive kasvas aasta taguse ajaga 50 protsendi võrra ning ületas seega analüütikute ootuseid, vahendab Reuters.
Facebook on leidnud tee investorite südamesse.
  • Facebook on leidnud tee investorite südamesse. Foto: EPA
Ühtlasi teatas Facebook, et kavatseb anda senistele aktsiaomanikele dividendidena välja hääleõiguseta aktsiaid. Selliste aktsiate emiteerimine tähendab, et Facebooki looja Mark Zuckerberg saab küll osa oma Facebooki aktsiatest maha müüa, ent samas ei kaota ta ettevõttes hääleõigust.
Mobiilireklaamidest tulev käive moodustas umbes 82 protsendi Facebooki kogukäibest. Möödunud aastal oli sama näitaja 73 protsenti. Igakuiste aktiivsete kasutajate arv tõusis 1,65 miljardi kasutajani, märkides eelmise aastaga 0,21 miljardi kasutaja suurust tõusu.
Facebooki kogukäibeks esimeses kvartalis kujunes 5,38 miljardit dollarit (möödunud aasta esimeses kvartalis 3,54 miljardit), reklaamikäive moodustas sellest 5,26 miljardit dollarit.
Facebooki aktsia hind kerkis pärast tulemuste teatamist järelturul 9,5 protsendi võrra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele